Vacature verkoopmedewerker m/v

Je gaat aan de slag met:

• Het adviseren van klanten over de juiste kleding;
  • Het aantrekkelijk houden van de winkel;
  • Ook vind je het leuk om een heerlijk kopje koffie te zetten voor onze klanten in onze koffiehoek
  • Je vult de winkel aan en plaatst producten op de juiste plek in de winkel.
  • Kassa bedienen

Je bent:

• flexibel inzetbaar. Zo ben je ook beschikbaar in de weekenden;
  • betrokken, secuur en je toont graag initiatief;
  • klantvriendelijk.
  • Minimaal inzetbaar voor 9 uur in de week

Vrijwilligerswerk bij Stichting Goed Gevoel? Je kan het aan!

• Een enthousiast team binnen een gezellig stichting.
  • Veel vrijheid en mogelijkheden voor eigen inbreng; jouw mening is belangrijk voor ons succes!

Wie zijn wij?

Wij zijn ooit begonnen als Goed Gevoel Actie op een Facebook Groep.

Een Facebook groep voor je medemens die een paar dagen eten tekort komt in de maand.

Gezinnen die buiten de boot vallen van allerlei instanties, zoals bv de voedselbank omdat ze 0,10 cent teveel in de maand hebben.

Voor deze doelgroep begonnen wij met het uitdelen van kerstpakketten.

Wij werden groter en groter en gingen naast de kerstpakketten elke maand een pakket verloten voor deze doelgroepen.

In 2018 stuurden we door middel van een verloting op Facebook  een gezin een weekje op vakantie wat we in 2019 herhaalden.

Sinds 11 oktober 2019 zijn wij van Goed Gevoel Actie, Stichting Goed Gevoel geworden.

Sinds november hebben wij een winkel waar wij spullen verkopen die ons gedoneerd worden.

De opbrengst hiervan komt weer ten goede van de stichting voor de voedselpakketten.

Wil jij bijdragen aan het succes van Stichting Goed Gevoel? Solliciteer dan direct. Je kan het aan! Heb je vragen? Neem dan gerust contact op met onze administratie info@stichtinggoedgevoel.nl en stuur je cv + motivatiebrief uiterlijk voor 22 juli.